torsdag 28. oktober 2010

Mammakjole

Kvelden i går ble borte for meg da jeg sovna sammen med ungene kl 8! Det var jo så mye jeg skulle gjøre som jeg da må tilføye dagens gjøremål..akkurat som det ikke var nok fra før..hahaha Men utrolig deilig å få så mye søvn altså!!

Tusen takk for hyggelige komentarer alle sammen, synes det er veldig koselig jeg :D

Jeg skrev om min delvis redesignede mammakjole sist og var så heldig at jeg fant bilder av den som jeg ikke var klar over at jeg hadde :) Jeg kan vel skylde på ammetåke ennå kan jeg ikke?? har fått et inntrykk av at man kan skylde på den i flere år også ;)
En topp jeg kjøpte på Fretex, med redesign i tankene.
 Etter litt klipping nederst og på sidene, sammen med litt ribb og stoff fra Stoff og Stil ble den ikke så værst ;) Veldig ROSA, men det er jo også litt fint da ;)
Så her har vi mitt første redesign prosjekt!!  :)


9 kommentarer:

  1. Hei, jeg skylder forsatt på ammetåke selvom jeg ikke har ammet på 2,5 år. Vi får bruke ammingen for det den er verdt, synes nå jeg!

    Kjolen var virkelig flott - du er så flink!

    Ha en nydelig dag, det får du nok nå som du er uthvilt :)

    klem.

    SvarSlett
  2. Hei, så hyggelig at du fant bloggen min, jeg vil gjerne følge deg og : ) Guro

    SvarSlett
  3. Kul kjole :-) Er så gøy å gå med noe som man har laget selv :) Fin og koselig blogg har du og. Veldig kjekk å lese :)
    God helg!

    Karianne

    SvarSlett
  4. Heia redesign!!

    Jeg er ikke så flink å sette planer ut i livet- men jeg har samlet opp en del Fretexfunn som jeg mistenker kan bli kjempekule hvis jeg bare klipper, syr og broderer litt på dem....engang! Så jeg synes det er fritt frem å skylde på hva som helst.... ;-)

    SvarSlett
  5. Hei på deg Dagny :)
    Blir så imponert over folk som tenker nytt av gammelt, og som får det til! Flink du er!
    Så hyggelig at du ville besøke meg - gleder en fersking - velkommen igjen :)

    Ha en fin dag
    Marit

    SvarSlett
  6. Så flinke du e!!! Blei dritfin!
    Eg drømme og om å utvikla sånne syegenskaper :o)

    Og ja; ammetåka kan en skylde på leeenge ;o)

    Trudde eg hadde lagt meg te som følger hos deg eg, men det går visst litt i surr for tida, møkje så skjer. Elle kanskje eg kan skylde på ammetåka??? Gutten min e barra 11 år...

    Nå følge eg deg jaffal, og GLEDE meg te å sjå ka mærr du finne på. Kjekt at du ville følga meg og forresten. En blir jo glad av sånt :o)

    SvarSlett
  7. Hei og velkommen hos meg!
    Koselig blogg du har.
    Kreativ og flink.
    Ammetåke er fantastisk! Jeg har vært der i snart 14 år (hvertfall skyldt på det) og -still going strong!
    Ha en fin dag videre.
    :)

    SvarSlett
  8. hei på du :)

    ville bare ønske deg en fin helg!

    klem :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)