onsdag 6. oktober 2010

Gode og slitte venner

 Dette er Lína og Bjarni bangsi.

Lína (Pippi på norsk) var min favoritt dokke da jeg var liten. Jeg fikk den av min onkel på morssiden og den fulgte meg overalt! Hun er slitt og har blitt sydd litt i ansiktet (det er derfor øyet er skjevt).
Da jeg og min mann ble sammen fikk Lína en kamerat som er like slitt som henne! Det var Bjarni bangsi (bamse). Bjarni bangsi har begrenset med "hår" på kroppen da eieren fant ut en dag at han skulle bli rik og barberte Bjarni for å selge ulla hans!!
Lína og Bjarni bangsi sitter sammen oppe på en hylle hvor trollene ikke når opp, og får bare komme ned når en av eierene er til stede og kan passe på at de ikke blir behandlet for hardt av trolla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)