lørdag 26. november 2011

Skal det være en muffins??

Endelig var helga her..for de som har fri vel å merke!! Jeg skal på aftenvakt i kveld og dagvakt i morgen, missforstå meg rett nå, jeg klager ikke! Jeg liker alle jobbene mine -som er 3stk :)

I skrivende øyeblikk er Maskinisten og trolla våres ute i skogen og plukker med seg ting til en adventskrans. Gleder meg til å se hva de kommer hjem med, men må nok vente til jeg kommer hjem i kveld for de tok med seg mat og drikke til turen :)
Jeg ble hjemme som den pliktoppfyllende storesøster og lagde kake til min lillesøster som skal feire 17-årsdagen sammen med noen venner og kjæresten i kveld :) Håper hun blir fornøyd med kaka!!




Koste meg veldig med julemusikk på full guffe under pynte prosessen :)

"naken" muffins ;)
Men må si det oppsto en viss panikk i går kveld da det viste seg at alle butikker er tomme for meierismør!! Det er jo krise når man skal pynte en kake med smørkrem!! Men så er det nå engang slik at Maskinisten er en bondesønn, så vi tok på oss en jobb som Tine fint kan utføre for oss men som vi fant ut at vi også klarer helt fint selv. Vi lagde litt smør vi!! Tok dessverre ikke noen bilder av den prosessen men moro var det! Kremfløte, bolle, kjøkkenmaskin, kaffefilter, engangshansker og bakepapir er alt man trenger og så vips så har man smør til smørkremen :D *flinke mannen min*


Ha en kjempefin lørdag alle som er innom -det skal jeg ha, på jobb ♥

Klem fra Dagny 

1 kommentar:

  1. Det var jo en super muffins da :)

    Jeg har julegave-give-away på bloggen min nå. Kom innom da vel. Bli med og kanskje nissen kommer til deg?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)