mandag 21. november 2011

Endelig kan jeg dele bildene jeg har tatt på min mobil.. jeg rotet bort snoren til mobilen i flyttelasset men nå er den funnet!! Hurra!!
Her er et bilde av det nye hjemmet vårt, vi hadde tenkt å male huset nå i sommer men været var ikke akkurat på vår side!! Så det blir til neste år. Det skal også dreneres rundt huset neste sommer så derfor har jeg ikke begynt å ordne med blomsterbed rundt huset heller. Tar det nå all graving og maling er over :)
Det røde bygget til høyre på bildet er ikke bebodd av mennesker, mus derimot er det nok en del av ;) og de koser seg blant mange skatter som jeg har sett igjennom vinduene.. Heldige mus altså!!


Hafdis koser seg på den store gårdsplassen :)



Bak en smilende Hafdis kan man se at eiendommen er omgitt av jorder :) 


Musene bør nok passe seg ja..for vi har to katter :)Dette var en liten smakebit av vårt nye hjem sett utenifra.
Klem fra Dagny

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)