tirsdag 22. februar 2011

Selges

Denne salongen ble fraktet fra Italia til Island for snart 30 år siden og ble godt tatt imot av mine besteforeldre. I 1992 fikk mine foreldre arve den da besteforeldra mine skilte seg(!!). I 1995 ble den fraktet til Norge sammen med alle våre eiendeler og har blitt en del av familien vår.
Nå har min mor kjøpt seg en ny soffa og derfor skal disse herlige møblene selges!! Jeg skulle gjerne tatt de inn i varmen jeg, men jeg har rett og slett ikke plass!! :(


Er litt usikker på hvor mye man tar for sånne møbler da, vi får se hva det blir til :) Skal prøve å få satt det inn på FINN i kveld eller i morgen..
En fortsatt fin kveld til alle som er innom :)

1 kommentar:

  1. Så fin da!
    Og så flott kokken blei :o)

    E fortsatt ikkje i form eg, men kan tenka meg at hu venninna di e spent på pakken din, så hu kan komma og henta den hvis hu vil altså :o)

    Hvis me kunne sagt litt ut i veka hadde det egentlig vore fint, men om hu ikkje har nåke imot rotehuset mitt... ;o)

    Håpe du og dine får ei strålande helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)