tirsdag 8. mars 2011

Helgen

Jeg har hatt en fiinfin tur til vestlandet i helga!! Det var kjempedeilig å kunne sove lenge, og ha tid til meg selv når jeg sto opp. Ikke noe bleieskift, ordne frokost til sultne barn eller kle på barn som godt kunne gått i pysjen hele dagen uten å bry seg så mye om det ;) Kun meg meg og meg :) Men jeg må jo si at det var kjempeherlig å komme hjem og kose trollungene mine igjen :) Borte er bra men hjemme er best er det noe som heter :)

Som jeg sa i forrige innlegg skulle jeg møte Namaste i helga. Det var vellykket til tusen!! Satt og skravla på kafé i flere timer på lørdagen og på søndagen var jeg så "frekk" å innvitere henne og den søte gutten hennes på middag hjem til min venninne!!  Hehe det er godt å ha venninner som finner seg i densalgs ;) Det kan jo følge med historien at min venninne har en gutt på samme alder som sønnen til Namaste så det var en liten baktanke med invitasjonen fra min side også ;) Hihihi
Tusen takk for en herlig helg både til deg Namaste og til deg Jona som var så snill og lot meg få komme på besøk og slappe av litt :) Må si at jeg trengte det ja!!

Selvfølgelig reiste jeg ikke tomhent hjem fra Haugesund, det hadde tatt seg ut ;)
På fredagen var jeg en liten tur i byen og var innom Tante Mie og fant to putevar som Namaste har fortalt om tidligere. Sikkelig fine er de :)
På lørdag var jeg innom Fretex og kikka litt, fant bl.a. en liten tekanne som jeg syntes var så søt at den måtte få bli med meg hjem til Drammen :)
Den er mere rød i virkeligheten, kameraet mitt er ikke helt enig med meg i dag..
Ble ganske fin i soffaen min ja :)

Jeg fikk også en gave av søte Namaste!!
En sånn ramme har jeg siklet etter ;) En herlig tova veske fikk jeg også :)
Med innerlomme og greier :D 
Og som om det ikke var nok så overrasket hun meg også på søndagen da hun kom på middag, med en bunke med retrostoffer *lykke* Hadde det ikke vært for øra mine så hadde jeg smilt hele veien rundt!!
Tusen tusen tusen takk søte deg!!! Gleder meg til jeg får bestemt meg for hva jeg skal lage av de ;)
Som sagt så var dette en herlig helg med herlige jenter!! :)

Nå skal jeg fortsette med å pakke, kommer nok noen flytte innlegg etterhvert her..
Ha en super tirsdag og ikke glem Extra-trekningen i kveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)