onsdag 26. januar 2011

Utfordring

 Jeg har fått en utfordring av Bondekona. Takkitakk :) Min første utfordring vel å merke, innen Blogglandia da selvfølgelig. Utfordringer møter jeg da hver dag..den første allerede når jeg våkner..å få min sønn i barnehagen uten å stresse og bli irritert.. Han er nemlig en av de som har så utrooooolig god tid bestandig -tror han da.. Han kan faktisk bruke en time på å spise frokost! Middag orker jeg ikke å snakke om en gang ;) haha Jeg tør nesten ikke å tenke på hvordan det blir når han skal begynne på skolen til høsten!! Jeg har en tanke om hvordan jeg skal begynne å trene han til å være litt raskere. Hvis noen av dere har et tips om en morsom timer så gi meg gjerne en beskjed :)
Vel, tilbake til den utfordringen jeg fikk her i Blogglandia :)
4 tv.programmer jeg ser på;
- Barne TV!!
- Luksusfellen (den minner meg på hvor heldig jeg er som ikke sliter med masse gjeld:))
-Two and a Half Men
- The Big Bang Theory

4 ting jeg har gjort i dag;
-Laget sikkelig god kyllingsalat til lunsj
- Lekt sykesøster
- Tegnet av mønster til forklekjole og klippet stoff
- Vasket stoffer som snart skal bli til noe fint :)

4 ting på min ønskeliste;
- Et nytt sted å bo da vi har sagt opp kontrakten på leiligheten vi bor i!!
- Egen leilighet/hus som vi kan pusse opp.
- Overlock maskin
- Våren!!

4 ting jeg liker dårlig;
- Baksnakking og falske mennesker
- å være stressa og ha dårlig tid
- Ondskap og urettferdighet
- At jeg ikke har et syrom og må derfor ha sykroken og alle stoffene i den lille stua vår!!

Jeg skal vist gi denne videre til 4 personer.
Jeg velger å gi den til følgende:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)