onsdag 19. januar 2011

Onsdag

Nå er begge barna friske igjen og tilbake i barnehagen, og gjett om de var glade for det!! Lille H vinka blid og fornøyd til mammaen sin på tirsdagmorgen. Deilig når barna trives i barnehagen :)
I går var jeg en tur på Stoff og Stil og handla litt for min søster, sånn er det når en bor langt oppi ingenmannsland ;) og glemmer å kjøpe nok stoff til alt man skal lage ;) hehe. Jeg kjøpte også litt flis for jeg skal sy min første flisgenser! Jepp, jeg må bare innrømme at jeg er en "genserjomfru", jeg har aldri sydd en genser før så dette blir spennende :)  S&S sin flis er vel ikke av beste kvalitet akkurat, men helt grei når man skal prøve seg litt fram.
Det hender at jeg tar en tur bort på Lindum når jeg har vært på S&S og det gjorde jeg i går, og gjett om jeg var glad for det!!
 Denne sto og venta på meg i gjenbrukskonteineren!!
Er ikke den fiiin??? Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den, om jeg skal male hele eller bare tapetsere skuffene og la den være som den er.. hmm..

Måtte jo også innom bruktbutikken siden jeg først var i gang, ikke noe retrostoff der denne gangen, men jeg fant noen flanell lakern som jeg skal nok for bruk for samt noe sengetøy som skal sy's om til noe fint :)
 Det ene grønne sengetøyet skal min sønn få, han elsker grønt!
 Ble veldig førnøyd selv om det ikke var noe som gav meg spesielt hjertebank..
Fargerike håndklær, de har jeg allerede noen planer for :)


Nå skal jeg sette meg ved symaskinen og sy ferdig denne buksa til AM. Han blir nok glad når han kommer hjem fra barnehagen og får se denne vente på ham :D


Fin onsdag til dere alle*

6 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til å se buksa ferdig-og genseren!
    :)

    SvarSlett
  2. Stilig møbel! Skjenk? Spent på kva du vil gjere med den:)
    Flott grønfarge på det sengesettet! Junior har også grønt som sin favorittfarge (for tida). Den røde veggen på rommet hans skal bli grøn til våren...

    SvarSlett
  3. Heldige deg som fant en så kul sjenk! Jeg er misunnelig ;) Siw

    SvarSlett
  4. Fantastisk møbelvarp!! Grattis :-)

    SvarSlett
  5. Søsteren i "ingenmannsland"20. januar 2011 kl. 17:52

    Ja, sånn er det når en bare tøyser og tuller med mutter'n på S&S, og attpåtil har gubben på slep... Jeg var helt i ekstase over alle stoffene så jeg glemte rett og slett å tenke på vinduet mot skauen, og at jeg trengte glidelåser til putene.. Pakke fra deg og mutter skal hentes nå.... Takke-takk... Jeg har en snill søster som kjøper stoffer og glidelåser og en snill mamma som sender det hele til meg...
    Love u! <3

    SvarSlett
  6. Fantastisk fin sjenk!! også er jeg spent på håndkleplanene dine:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)