torsdag 16. desember 2010

Nå er det lenge siden jeg har gitt en lyd fra meg!! Det har vært en hektisk uke..Lucia, tannlegebesøk og en tur innom doktoren og ved alle anledningene var det guttungen som var hovedpersonen ;)
Gutta mine kom hjem på lørdag, jeg henta de på Gardermoen og så kjørte vi ungene til mamma før vi dro på julebord i Holmsbu.

Lucia var det jo på mandag, barna skulle være i barnehagen senest 7:55 hvis de skulle være med i toget.. tror dere ikke at jeg klarte å forsove meg!! Jepp, heldiggrisen meg bråvåkna kl 7:30!! Da falt det noen ord som ikke er egnet for barneører og jeg takker for at barna fortsatt sov ;) Men jeg rakk det, ringte barnehagen på veien og sa at vi var rett rundt hjørnet, glad jeg ikke ble tatt av onkel politi for råkjøring og for å prate i mobilen!!

Litt rart å tenke på at dette er det siste året hans i barnehagen

Ville egentlig bare si at jeg lever i beste velgående og kommer snart med noe nytt å blogge om :)
Ha en super torsdagskveld videre!! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)