søndag 26. september 2010

Søndag

Jeg har to barn, et A-menneske og et B-menneske. Både jeg og mannen min er B-mennesker så hvor dette A-mennesket kom fra er jeg litt usikker på ;)Men i dag sov A-mennesket mitt til klokken 8:45!! Etter å ha fått lov til å kose i mamma og pappa sin seng fra kl 6:15 vel å merke ;) Deilig å få sove lenge på en søndag!!



I dag skal vi på loppis i Tranby, var der i går også men har klart å "lure" mannen til å bli med i dag også! I går fant jeg en vegghylle,en tallerkenhylle, akebrett til snuppelupp, en taklampe til kjøkkenet og en søt lampe til stua samt noen kakebokser :) Jeg så mange fine møbler også, men jeg har lovet meg selv å bli ferdig med oppussing av de jeg allerede har anskaffet meg! Jeg sto i garasjen i går og skrapte og pusset og malte og malte.. nå trenger jeg mere maling!!

Her er det ene prosjektet jeg holder på med, har tatt ut skuffene her for å pusse litt på de før de skal males :)

Ha en fin søndag, det har jeg planer om å ha :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)