søndag 12. september 2010

Første innlegg

Har tenkt på det lenge å starte en blogg om hverdagen min som mamma, og for å ha en plass til bildene av det jeg lager og duller med her i hjemmet mitt. Har nylig begynt å intressere meg litt mer for interiør, -har jo alltid vært interessert og ofte tenkt "Ja, sånn vil jeg ha det...når jeg kjøper min egen leilighet" For jeg er ikke en eier av en leilighet eller et hus -ennå, men det kommer! Men for noen mnd siden kom jeg på andre tanker, for det er jo NÅ jeg lever så hvorfor skal jeg ikke ha det sånn som jeg egentlig vil? Kan jo ikke pusse opp badet eller kjøkkenet som sårt trenger en ny innredning for ikke å snakke om gulvbelegget i leiligheten som er ødelagt. MEN jeg kan gjøre det beste ut av det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentar, da blir jeg veldig glad :)